Jobbranding campagne voor casemanagers van Robidus

Robidus ondersteunt grote werkgevers bij het beperken van risico’s rondom verzuim, de Ziektewet, de WIA en de WW. Casemanagers zijn belangrijk in de dienstverlening van Robidus. Zij helpen werknemers op weg naar een duurzame terugkeer naar de werkvloer en ondersteunen opdrachtgevers om grip te krijgen op het verzuim binnen hun organisaties. Robidus is de komende jaren op zoek naar tientallen van zulke casemanagers. Hbo’ers met gevoel voor mens en werk. The Addstore ontwikkelde een jobbranding campagne voor casemanagers van Robidus. 

Als casemanager heb je te maken met de opdrachtgever aan de ene kant en de medewerker aan de andere kant. De werkgever wil graag dat de medewerker weer aan de slag gaat. Maar dat moet natuurlijk wel kúnnen. De verschillende belangen afwegen maakt de baan van casemanager razend interessant. Je bent een spin in het web.

De juiste persoon voor een baan als casemanager is iemand die stressbestendig is, doorvraagt én luistert. Om te kijken of een kandidaat geschikt is voor de functie, ontwikkelt The Addstore een sympathieke competentietest. Als je voldoende vragen goed hebt, maak je nader kennis met het werk. Dat gebeurt op een landingspagina waar casemanagers via video en geschreven tekst vertellen wat zij mooi vinden aan het beroep.

Werken-bij website met competentietest

Ervaringsverhalen

Testimonials van medewerkers

Social media

Soortgelijke campagnes